Hλεκτρονικό κατάστημα

Ολοένα και περισσότεροι ενδιαφερόμενοι απευθύνονται στην εταιρεία μας προκειμένου να ενημερωθούν για το πόσο κοστίζει ένα eshop. Το κόστος eshop όμως αποτελεί ένα θέμα που χρήζει περαιτέρω ανάλυσης προκειμένου να γίνει κατανοητό από τον καθένα. Αυτός είναι και ο λόγος που παρακάτω θα προσπαθήσουμε να σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές για την κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος.

Ηλεκτρονικά Καταστήμα / E-shops

Εύχρηστο και στιβαρό CMS 

Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου που σας προτείνουμε είναι εξαιρετικά εύχρηστο και εύκολα κατανοητό, ακόμη και για χρήστες χωρίς εμπειρία. Η ανάπτυξη θα γίνει σε ένα εύχρηστο και ευέλικτο περιβάλλον εργασίας CMS που καθιστά εύκολη την διαχείριση του περιεχόμενου του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σε οποιαδήποτε στιγμή.

Επίπεδα πολλαπλής πρόσβασης στο διαχειριστικό περιβάλλον  

Το σύστημα δίνει την δυνατότητα να δημιουργήσετε πολλαπλά προφίλ για τους χρήστες που επιθυμείτε να έχουν πρόσβασης σε αυτό.

Μοντέρνα εμφάνιση της επιλογής του πελάτη 

Σας προτείνουμε τα κατάλληλα θέματα εμφάνισης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος , σύμφωνα με την ταυτότητα σας και τις δικές σας επιλογές.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Στην EnerData Enterprise Solutions κυρίαρχος στόχος είναι η παροχή ολοκληρωμένων  διαδικτυακών λύσεων ενίσχυσης της εικόνας σας, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια σχέση εμπιστοσύνης και αμοιβαίας συνεργασίας με την επιχείρησή σας. Ο συνδυασμός γνώσεων και τεχνοτροπίας της EnerData enterprise solutions δημιουργεί ένα eshop που φαίρνει πωλήσεις.

Χαρακτηριστικά

  • Μοντέρνα εμφάνιση επιλογής του πελάτη με επεξεργαστή σελίδας και εργαλεία όπως δημιουργία ετικετών, Mega Menu, ενσωμάτωση video, δημιουργία φορμών κλπ
  • Δίγλωσσο περιβάλλον (Ελληνικά – Αγγλικά) με μηχανισμό μετάβασης από το ένα στο άλλο και στο front end και στο back end. Προσφέρεται η δυνατότητα προσθήκης και άλλων γλωσσών
  • SEO με δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας λέξεων-κλειδιών βάσει επιλογών
  • Εύχρηστο και μοντέρνο διαχειριστικό περιβάλλον με dashboard στατιστικών του καταστήματος.
  • Συμβατότητα με το πρότυπο WCAG 2.0 για πρόσβαση ατόμων με ειδικές ανάγκες
  • Μηχανισμός μεταβολής της εμφάνισης του site ανάλογα με τις ανάγκες των ΑΜΕΑ.
  • Μηχανισμός για απενεργοποίηση των coockies
  • Mega menu κατηγοριών, menu χρήστη, menu φίλτρων για τις αναζητήσεις και menu υποσέλιδου για τις επιπλέον σελίδες του καταστήματος
  • Κύρια σελίδα με περιοχές τύπου καρουσελ για τα δημοφιλή, τα προτεινόμενα και τα νέα είδη.
  • Popup παράθυρο για προτροπή εγγραφής στο κατάστημα.
  • Σελίδες: Κύρια σελίδα, επικοινωνία, ταυτότητα (ποιοι είμαστε), τρόποι χρήσης (τρόποι πληρωμής, τρόποι αποστολής, πολιτική επιστροφών κλπ.), πολιτική απορρήτου, πολιτική cookies
  • Σελίδα νέων που θα λειτουργεί ως blog με ή χωρίς σχόλια επισκεπτών
  • Δυνατότητα ενσωμάτωσης φωτογραφιών, βίντεο και εφέ όπως accordion, popups κλπ.
  • Φόρμα επικοινωνίας
  • Φόρμα καταχώρησης νέου πελάτη
  • Σελίδα εγγραφής νέου πελάτη
  • Σελίδα διαχείρισης προφιλ πελάτη όπου θα προβάλλονται και θα δίνεται η δυνατότητα αλλαγής τους τα στοιχεία του πελάτη, θα προβάλλεται το ιστορικό των παραγγελιών του, οι λίστες αγαπημένων του, το βιβλίο διευθύνσεων του κλπ
  • Φιλικές λίστες πελάτη.
  • Σελίδες κατηγοριών όπου θα δίνεται μια σύντομη περιγραφή της κατηγορίας και θα εκθέτονται τα προϊόντα και / ή οι υποκατηγορίες.
  • Πολλαπλές δυνατότητες επισκέπτη εμφάνισης σελίδων καταλόγου και σελίδων προϊόντων
  • Σελίδα είδους με φόρμα επικοινωνίας για ερώτηση σχετικά με το είδος και μηχανισμό αξιολόγηση από πελάτες.
  • Popup quickview είδους
  • Παρακολούθηση αποθήκης (αποθέματα ειδών)
  • Μηνύματα διαθεσιμότητας είδους όπως «Έμειναν μόνο 5», «Τελευταία τεμάχια», «Κατόπιν παραγγελίας» κλπ
  • Δυνατότητα παραγγελίας ειδών εκτός αποθέματος.
  • Δυνατότητα πώλησης άϋλων ειδών (όπως ένα ebook)
  • Δημιουργία πακέτων ειδών (2 ή περισσότερα είδη πωλούνται μαζί με πιθανή ειδική τιμή)
  • Δημιουργία και μαζική αποστολή newsletter
  • Δημιουργία ποσοτικών προσφορών ειδών (Στα 3 το 1 δώρο)
  • Επιλογές ειδών (πχ χρώμα – μέγεθος) με αυτόματη προσαρμογή της τιμής και της εικόνας του προβαλλόμενου είδου
  • Επιλογές ειδών που πιθανόν να αντιστοιχίζονται σε άλλα είδη (πχ μηχάνημα με επιλογή αν θα έχει ροδάκια ή όχι) με αυτόματη προσαρμογή της τιμής και της εικόνας του προβαλλόμενου είδους
  • Upsales: Προτεινόμενα είδη που προβάλλονται στην σελίδα του είδους για αγορά αντί του προβαλλόμενου είδους
  • Cross-sales: Είδη που προβάλλονται στην σελίδα του είδους και στο καλάθι αγορών σαν συμπληρωματικές αγορές
  • Σχετικά είδη: Είδη που σχετίζονται με το προβαλλόμενο όπως π.χ. αξεσουάρ για αυτό
  • Δημοφιλείς αγορές: Είδη που προβάλλονται στην σελίδα του είδους σαν συνήθεις συμπληρωματικές αγορές (Συνήθως αγοράζεται μαζί με αυτό)
  • Προβλήθηκαν τελευταία: Περιοχή στο κάτω μέρος οποιασδήποτε σελίδας με πλακίδια των ειδών των οποίων τις σελίδες έχει επισκεφτεί ο χρήστης.
  • Σελίδα καλαθιού αγορών με δυνατότητα διαχείρισης ποσοτήτων και / ή ειδών με πρόβλεψη μεταφορικών εξόδων.
  • Μηχανισμός διαχείρισης εγκατάλειψης καλαθιού: Αποστολή προγραμματισμένων emails βασισμένων σε templates.
  • Σελίδα checkout εμπλουτισμένη με μηχανισμό ελέγχου και επικύρωσης της διεύθυνσης μέσω google maps, επικύρωση ΑΦΜ πελάτη μέσω VIES (για πελάτες που απαιτούν τιμολόγιο), μηχανισμούς αποστολής σε απ’ ευθείας σύνδεση μέσω API με επιλεγμένους courier (ACS, Γενική ταχυδρομική), μηχανισμούς πληρωμής ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο αποστολής και άλλους παράγοντες, και σχόλια.
  • Μηχανισμός αναζήτησης με πολλαπλά φίλτρα
  • Μηχανισμός σύγκρισης ειδών και σελίδα σύγκρισης
  • Μηχανισμός δημιουργίας και αντιστοίχισης ετικετών σε είδη όπως «HOT», «ΠΡΟΣΦΟΡΑ», «ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» κλπ που θα φαίνονται πάνω στην φωτογραφία του είδους.
  • Μηχανισμός προβολής αντίστροφης μέτρησης για προσφορές που λήγουν
  • Μηχανισμός απόδοσης πόντων σε αγορές για μετατροπή τους σε δώρα.
  • Μηχανισμός δημιουργίας, αντιστοίχισης και διανομής κουπονιών δώρων
  • Μηχανισμός δημιουργίας και διανομής δωροεπιταγών.
  • Μηχανισμός δημιουργίας και αποστολής newsletter
  • Email templates για όλη την αυτόματη ή μη επικοινωνία με τους πελάτες (email επικύρωσης εγγραφής, email επικύρωσης παραγγελίας, κλπ)
  • Μηχανισμός παρακολούθησης δραστηριότητας επισκεπτών.
  • Μηχανισμός προστασίας φορμών εισαγωγής από bots (google capcha)
  • Μηχανισμός προστασίας της απάτης με blacklist διευθύνσεων και βαθμονόμηση ύποπτων συναλλαγών.
  • Μηχανισμός σύνδεσης και ενημέρωσης δεδομένων από και προς το ERP SAP για τα νέα Είδη, τα αποθέματα και τις τιμές ειδών, Στοιχεία πελατών και παραγγελίες.
  • Μηχανισμός εισαγωγής xml, json, csv, text, excel αρχείων δεδομένων για ενημέρωση Ειδών, Πελατών ή Παραγελιών
  • Μηχανισμός εξαγωγής xml, json, csv, text, excel αρχείων δεδομένων για Είδη, Πελάτες ή παραγγελίες.
  • Μηχανισμός αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων
  • Σύνδεση σε πλατφόρμες εμπορίου ( Scroutz, bestprice κ.ά. )